söndag 13 januari 2013

Inte riktigt enligt plan

Men med en liten sjukling här hemma så får det bli som det blir. Lyckades dock ut på en snabb promenad med löpinslag under fredagen medan lilleman sovmiddag. Härligt väder då solen tittade fram mellan varven och termometern visade -1,5 grad. 1 timme och 28 minuter och strax över 11 km får vara godkänt som veckans distanspass.

Lördagen bjöd på en liten utflykt till Alvins handbollsträning och en tur till stan för att byta lite julklappar som jag precis har fått kvittot för. Där lyckades bytet till 50% då Cervera inte kunde gå med på ett byte då julklappen gick under kategorin speciella julartiklar. Så nu har jag en julröd ugnsform som jag bara kommer att använda vart annat år...haha va kul det är med julklappar! Visst ska man vara tacksam för de julklappar man får men jag tycker inte att den julröda färgen passar sig året runt och köper själv aldrig köksartiklar som är årstidsbundna till färgen.

Nu väntar jag på att sambon ska komma hem så jag kan komma ut på dagens inplanerade intervallpass. Sen blir det en tur till Maxi för lite veckohandling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar