torsdag 2 augusti 2012

Kettlebellpass

I kväll testade jag för första gången på ett kettlebellpass på F&S. Vilket roligt pass!!! Men jobbigt och svettigt i värmen. Chansade på att jag skulle fixa hela passet med en 8 kg kb och det gick bra!
Träningsvärken kommer säkert som ett brev på posten i morgon.

Nu har jag fått lite inspiration på övningar jag kan köra med kbn som jag har hemma. Inte fel att köra lite kb när det inte alltid passar med att springa.

Idag invigde jag även min nya löparkjol och mitt nya linne som jag shoppade i går. Kläderna var så sköna så jag har glidigt runt med dem hela dagen. De går att damma och dammsuga i löparkjol också! :)

Bild: Privat

Svettig och nöjd sätter jag mig i bilen för att åka hem och äta kvällsmat som N har fixat med jag svettats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar