tisdag 8 maj 2012

Sjukstuga...igen

Idag blev det en hemmadag med minstingen som fick feber och hosta i natt. Nu ligger han i soffan och sover så jag passar på att vika tvätt och plocka undan vinterkläder och skor.

Veckans träning ser ut enligt nedan. Jag har dock kommit i gång lite bättre än väntat så tiderna jag springer är redan uppe i runt 30 minuter. Hoppas det fortsätter så.

Jag tog ett lite kort pass i går tillsammans med äldsta sonen. Det blev 12 minuter i mycket lätt tempo och sen lite styrka efter det.

7v19
8
Intervall löpn.
16 min 0 sek

3 min gång 5 min löpning 3 min gång 4 min löpning 1 min gång
9
Intervall löpn.
16 min

2 min gång
6 min löpning
2 min gång
5 min löpning
1 min gång
10
11
Intervall löpn.
17 min 0 sek

2 min gång 10 min löpning 5 min gång
12
13
Löpning 36 min
Lätt distanslöpning 6 km
06:00 min/km
10 km/h

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar